Kako igrati defanzivu/odbranu sa Galima
Ovaj je tutorial napravljen za igrace koji ne napadaju, nego samo unaprijeđuju ekonomiju, trgovinu i obranu.
#0: U početničkoj ste zaštiti koja traje tri dana. U ta tri dana si morate osigurati resurse te napraviti kolku/tolku ekonomiju.
#1(prvi dan): Uložite sve resurse u polja resursa. Neka vam omjer bude [2:3:2:1.5] (teško da će vam omjer biti baš takav, ali neka vam to bude ˝shema˝ koju slijedite.)
#2(drugi dan): Napravite glavnu zgradu na level tri, okupljalište, zamku i skrovište.
#3(treći dan): Ravnomjerno i postepeno povećavajte resurse, broj zamki i skrovište.
#4(četvrti dan): napravite i vojarnu i (barem) 5 falangi, ako vam nešto ostane , pomoću tih resursa ispunjavajte questmasterove zahtjeve jer vas on nagrađuje, na početku vrijednim resursima.
#5: Slijedite questmasterove zadatke koje jos niste ispunili.
#6: Dižite postepeno resurse i skrovisšte, kada ga dignete do maksimuma, po potrebi napravite jos jedno.
#7: Vrijeme je da unaprijedite ekonomiju, napravite akademiju i pomalo istražite nove jedinice, kako obrambene tako i napadačke.
#8: Vi ste defanzivni igrač, ali ako u vašem susjedstvu, ima neaktivaca i farmama, iskoristite to i popljačkajte, jer će ti dobiveni resursi pomoći ekonomiji da se brže razvije.
#9: Pronađite jedan dobar savez, ako već niste i integrirajte se.
#10: Pomalo napuštajte pasivni način igre i sve više i više napadajte, i sve više ulažite u vojsku, ali ne budite pre agresivni.
#Napomene:
1. Ako ste u ratu zaboraite na ekonomiju, tu iznimka potvrđuje pravilo.
2. Ako vas neko pljačka pročitajte tutorial ˝kako ne biti farma˝
3. Budite aktivni i česti, ovakva igra zahtjeva vremena i aktivnost da bi urodila plodom.
4. #10 je važan, jer nemožete kroz sve faze igrat deffanzvino.
5. Ovo nije tutorial za sim citty, zato ne gledajte na populaciju, zaboravite statistike i radite vojsku, ako ništa drugo neka služi obrani.
6. Nije bas svaki korak detaljno objasnjen, pa prema tome improvizirajte.
#Heroji:
Ima puno dobrih heroja za jednog DEF gala.
Falanga:
Falange su profesionalci u svojoj struci, ali je potreban veliki broj da se vidi njihova snaga, tako da nisu od neke velike koristi.
Druid:
Nadalje, tu postoji druid, on je specijaliziran za obranu protiv pješaka ali i sa konjima se snalazi, vrlo je brz, ali pripazite na cijenu. Ako planirate njega imati kao heroja ulažite u regeneraciju.
Haeduan:
Meni osobno haeduan je najbolji heroj za gala, kako i ofanzivnog tako i defanzivnog. Dolazi do izražaja njegova hibridnost, tj. vrlo se dovro brani ali isto tako i napada. Vrlo je skup, i jako puno troši hranu, regeneracija prije svega ako njega planirate imati kao heroja.
Theutatesov grom:
Gromovi su idealne jedinice za pljačkanje: brzi su i nose mnogo resrusa. Cijena je normalna za jedinicu takvih mogućnosti. Istiće se brzina kojom se kreće, brže čak i od izvidnika; to je idealno za flash napade ili za sačekuša u zadnji tren.
#Resursi:
Općenito za gale je daleko najvažnija glina, pogotovo što se tiče i vojske, a možete ju kupiti na vrlo povoljnim cijenama na tržnici u ranim danima servera jer je drvo najtraženije tada (gorštaci).
Povoljno je da drugo naselje posjeduje 5 polja gline kako bi se mogle razviati falange, a tada obavezno, kao treće selo 15 croop.
#Najbolji def, kako i kada:
Vjerojatno će svi reći da je najbolja def kombinacija druidi+haeduani, ali analizirajmo to malo, ja tvrdim da su falange bolje:
Ako zbrojimo sve resurse koje potrošimo na jednog druida i na jednog haeduana u jedan broj dobiti ćemo 3055 resursa(ne potrošimo jednaki broj resursa, ali kad izmenim o u NPC...)
Zbroj resursa koje potrošimo na jednu falangu je 315 resursa. Iz toga proizlazi da možemo iz cijene od jednog haeduana i druida dobiti 10 falangi (točnije 9.6).
Kada pomnožimo bodove obrane protiv konja i protiv pješaka od falange za 10 dobijemo: 400(pješaci) i 500(konji).
Kada zbrojimo vrjednosti obrane (pješaci, konji) od haeduana i druida dobijemo: 165(pješaci) i 220(konji)
Iz toga proizlazi da je bolja kombinacija samo falangi nego skupih haeduana i duida (400,500>165,220)
1 comment:
Evo jedan od rijetkih koji razumije da su falange za obranu ZAKON kod gala sta se vojnih jedinica tice .
Sta se tice napada tu bi dodao da su gromovi ipak najbolji kad se uzme u obzir potroseni resursi za obucenje , brzina do potencijalne mete i nosivost resursa sa pljacki te naravno poeni napada !
Medutim nije tako lako unaprijediti gradevine za trening gromova, da se to postigne morati cete pljackati macevalcima jer se ne mozete osloniti samo na proizvodnju resursa .
Ja osobno izbacujem druida i haeduana ! Kad se napravi cijela racunica i sve uzme u obzir te dve jedinice se jednostavno NE ISPLATI TRENIRATI !!
Post a Comment